Ka-Ching

Friday, 21 November 2014

hasil usaha..=)


Assalamualaikum...

Again..Lama x update blog..So sekarang dah cuti skolah..Rasa mau update pulak..hihi...

Skrng aku nak share sikit hasil usaha aku senaman selama ni..Yala..Dah share beberapa tips ringkas sebelum ni,rasanya kena la tunjuk hasil sedikit kan...Kiraa belanja bukti  seposen dua la ken..hehe..So yea...

Seriously,aku pernah jadi yang terlebar dalam adik beradik aku..Dah la paling rendang..Tambah lagi dengan chubby dagu berlapis..Perghhh..Sedih wey.....Lepas workout selama setahun...hihi...Syukur...Baju dah pakai saiz XS..
dah ada shape..Kalau dulu rata jer pinggang tu..happy...


Cuma satu jer la problemo aku..Pipi tu..sembunyi nasik ke apa..huhuhu..Tips Senaman pipi please...



I'm a proud mother of two daughters..yang baby boy aku dukung tu anak abg sulong aku..hihi..Ainul Mardhiyyah busy time ni...Tersama pulak warna baju anak buah aku time ni...So,pinjam gambar jap..hihi


Oh..Oh..Lupa..Korang ada baca link pasal suami curang konon sebab isteri TAk pandai melawa tuh..Tak jaga badan..Jahat kan..Ini link dia..(kisah kesian)

So untuk kebaikan kita..Jom Sayangi diri anda...Jaga kecantikan...Untuk Kebaikan diri jugak..Untuk kesihatan...Untuk keyakinan..Selamat bersenam dan amalkan pemakanan yang sihat..


XOXO

No comments:

Post a Comment