Ka-Ching

Sunday, 29 June 2014

Ramadhan pertama

Assalamualaikum..

Salam ramadhan semua...mcm mana puasa pertama..good job bgi yg berjaya...hihihi

Lama blog tidak berupdate..busy sebenarnya..rutin dah berubah..Skrng hidup dah berdikari sedikit..=) (**malas sebenarnya..huhu)

Ok la..tahun ni puasa dah berubah 360°..,kalau tahun lepas mentua kite yg prepare juadah sahur..berbuka pulak turn aku tapi tahun ni aku yg kna buat sendiri..yup..sahur tadi awal2 dah bersilat di dapur..kena lagi encik mujahid request sup cakap ayam...sabo jer la..hahaha...yg penting sahur tadi dia jamah nas..si laki ni ssh telan nasi awal pagi..so yeah..

Cuma tu lah..aku bukan masak untuk suami saja..dah la 1st time prepare sahur..kna masakkan ipar skali..kena pulak dia x pandai makan cakar ayam tu..terkuis2 ja dia lauk tu..huhu..salah aku jugak x tnya pendapat semua org dulu..hihi..sori..next time x buatlagi..

Juadah berbuka tadi aku buat popiah goreng dgn milo ais.. Alhamdulillah kenyang jugak aku tengok laki aku tu..huhu..cuma tu la..masa masak tu..mood laki bini kelaut..hahaha..lapar punya pasal..

Ni skarang sementara update blog,tngah tunggu en.suami pulang dr masjid..Syukur..dah 3 malam imamkan terawih..=) proud of you syg..

Makan malam aku masak tofu tiram dgn ayam masak sos jer..hihi..yg simple2 jew..

Aku tengok bnyk yg bersahur ikan bilis goreng dgn bawang..mcm mau buat la esok..tapi laki request nasi goreng pulak..hahah..lawak kan..nasik goreng awal2 subuh..xpa..esok i sediakan kay syg..

Kita tengok rajin sampai puasa berapa agaknya masak mcm2 ni..hihi..mau beli makanan tin tapi nanti2 la..skrng masih smangat lagi..haha..

K..slamat berpuasa semua!