Ka-Ching

Tuesday, 1 October 2013

Holiday...

Assalamualakum....

Minggu lepas suami bawak jalan2 ke kota kinabalu...Best weh...Dari bulan 5 lgi rancang pegi..Nasib baik jadi..kalau tdak..confirm merajuk..hahaha

Tujuan melancong tu sebenarnya untuk jumpa dengan kuarga angkat suami dari Kedah..Nervous ok jumpa parents angkat suami..dah macam jumpa keluarga mertua rasa..haha..**over**..Mak bapak angkat suami ni sebenarnya parents kawan baik en.suami..Excited gila en.suami jumpa kawan baik merangkap kembar siam dia ni.,..haha...seronok tengok hubby happy..

1st day dorang datang,kita bawak pegi tanjung aru..Hirup2 angin pantai gittew...

2nd day pulak kiitorang peg pulau..Naik bot..punyalah seram..KETAQ LUTUT weyh..haha..{pun boleh cakap kedah sudah ni..hahah)..Best la bawak anak2 main pasir..kejap ja pn sebab banyak sangat org..kira xda privacy lngsung...tempat lepak pn sempit..huhu..

3rd day kita dah puas ke pantai..Naik bukit pulak..Pegi kaki Gunung kinabalu..Lawat memorial war dengan dairy farm..Pastu enjoy2 pemandangan gunung kinabalu yg indah...

Keluarga angkat kita memang best la..Sporting,,Aku jer n yg malu2 ciipan...hahaha..Basalah 1st time jumpa..Solehah la sikit kan..haha..cuba lama dah jumpa...wakaka..malas nak cakap..agak2 kalau jumpa next time solehah lagii ka x..wiwiwiiw...



No comments:

Post a Comment