Ka-Ching

Tuesday, 12 March 2013

New Home...

Assalamualaikum..

Wah..Entry new home bagai..Padahal...hewhewhew..Bukan la new home is aq pindah rumah tetapi,blog aq dah berumah baru..hehe..Alaaa..Saya budak baru belajar ma...kalau tidak santik,sabo ajer la..haha..Lagi pun dah setahun kot blog aku ni..So why not..Tukar angin lagi gituw..

Ok la...Itu saja aku nak cerita ini hari....Entry akan datang aku selit gambar terbaru anak2 gadiz aku lah pulak..In Syaa Allah..

Ohoii..Kalau korang yang baru berkecimpung dunia blog yang dah agak tidak in skang ni (compare to instagram and twitter),kalau mo tukar background mcm yang aq punya ni,bleh la masuk http://hotbliggityblog.com  free okeyh..itu yang penting..Cara dia ada di bagitauh jugak dekat situ...

Sampai di sini saja...


xoxo
Mujahid punya bini...hik^^


No comments:

Post a Comment